.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در مازندران
عضو شورای اصناف کشور، از ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در استان مازندران خبر داد.
ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در مازندران

نماینده مازندران در شورای اصناف کشور، از ساماندهی واحدهای صنفی توزیع گاز مایع در استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز عباس رمدانی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی تشکیل اتحادیه استانی جایگاه داران سوخت استان و نحوه ساماندهی فعالیت واحدهای عرضه گاز مایع در اتاق اصناف مرکز استان، اظهار داشت: جایگاه داران سوخت و پمپ بنزین ها و مراکز عرضه گاز سی ان جی برای دریافت پروانه فعالیت باید از اتاق اصناف مجوز دریافت کنند.

وی از ایجاد نخستین اتحادیه صنفی جایگاه داران سوخت در مرکز استان خبر داد و افزود: با تشکیل این اتحادیه تخلفات، گران فروشی، قیمت گذاری، نظارت و پیشنهادات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران تعداد واحدهای صنفی گاز مایع در شهرستان ساری را بالغ بر 30 واحد اعلام کرد و گفت: تعداد این واحد های صنفی در سطح استان بیش از 200 واحد است.

رمدانی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: واحدهای صنفی و بازاریان مرکز استان باید در راستای تحقق شعار سال پیشگام باشند.

وی بیان کرد: در این جلسه مقرر شد تا اتحادیه نسبت به شناسایی واحدهای صنفی فاقد پروانه اقدام و به اتاق اصناف اعلام تا نسبت به تعطیلی و ساماندهی واحدهای به تفکیک اقدام شود.

رمدانی افزود: کارگروهی با حضور اتحادیه تولید و تعمیر لوازم گاز و نفت سوز شهرستان ساری، نماینده اتاق اصناف، شرکت نفت، نماینده صنعت و معدن، انجمن صنفی کارفرمایان گاز مایع و اداره نظارت بر اماکن عمومی برای ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه در رسته عاملیت توزیع گاز مایع تشکیل شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.